Asyaveannesi04 neslim01 yalan olmasın ama 6 ay olmuştur bana da tavsiye etmişti ama benim aklım hep dysondaydı dyson aldım 🙂
Asyaveannesi04 neslim01 dyson v10 benimki alalı 2 ay oldu evde Philips maratonum da var ama elim hep dysona gidiyor çünkü aşırı hafif kolay evim 120 m2 çok rahat yetiyor şimdilik memnunum 🌺
neslim01 Asyaveannesi04 yani nette izledim ama hani öyle mi diye soruyorum mesela salonu falan 5 dk süpürüyor süpürmesi kolay falan diolar da