Merhaba kızlar doğum yapalı 8 ay oldu sezaryen doğum yaptım doktorumuz ilk 6 aydan sonra korunmayablirsin tekrardan gebelik deneyebilirsin dedi ve ve 7. Ay itibari ile korunmadım şimdi yargı time gelecek olanlar olabilir bu nasıl doktor hemen nasıl gebe kal dedi gibi esas soruyu bırakıp doktoru ya da beni yargılayacak olanlar için ekstra açıklama yapıyorum amh değerim 0,06 yaşım 28 yani yumurtalıklarım tükenmek üzere bundan dolayı da doktorumuz korunma dedi ve korunmadım adetim ilk gün geciktiğinde akşama doğru test yaptım negatif idi ve şu an beş gün gecikti adet olur muyum yoksa testi tekrarlamak gerekir mi