daisybebek Allahım taktiri elbet ama ilk çocuğum kız, ikinci erkek olması için var mı taktik felan. Bu arada yumurtlama dönemi ile hamile kaldım erkek için zaman vs felan var mı bildiğiniz
S_x_w daisybebek öncelikle hepsi nasip ksımet işi ama bir dönem bi arkadaşım baya uğraşmıştı bununla ilgili..hatta yumurta takibi falan yaptırdı dr a..ama zamanlama öyle önemli ki tam yumurtlama olduğunda anda ilişki gerekiyor ve tek ilişki..velhasıl arkadaşım 2. Kızını dünyaya getirdi..dr dediği halde” erken oldu bence zamanı değildi ben anladım ilişki sorması yumurtlama olduğunu” demişti🤷🏻♀️🤷🏻♀️
canoglum_ daisybebek hamilelik testi gibi ovulasyon testleri var onlarla takip edip yapabilirsiniz ben öyle yapmıştım eğer denerim diyorsanız ayrıntılı yazarim size :)
daisybebek Pandora123 valla adet itibari ile 15. Gün dene dediler öyle denedim hiç bilmiyorum işk denemede tuttu şükür rabbime. Kızım oldu 🥰
Caylakanne ilk aklıma şeyy geldii soldan sağa donatttt sağdan sola donatttt donat donat 😂 cinsiyeti erkek belirler biz ne desek olmaz bence 🙈
Sariannee daisybebek İlk denemede tuttuğunu nasıl anladın kız? Çift çizgiyi görene kadar adamı oyun dışı mı bıraktın😂😂
Ruhnevaz Ne kadar doğru bilmiyorum ama yumurtlama takvimi diye bişey vardı internette ona uyarak denedik ve istediğim gibi erkek nasip oldu. Başka çocuk düşünecek olursam yine o takvime göre ilerleyeceğim artık nasip 😅
daisybebek canoglum_ yaz canım ya valla çok sevinirim. Ovülasyon testini biliyorum bende onunla denedim en koyu gününde ve gün aşırı ve kız oldu şükür rabbime. Şimdi erkek için ne yapmak lazım🫡
hayal_perest canoglum_ bende bir kızım olsun istiyorum eşimde aynı şekilde. Tabiki rabbimin takdiri ama gönlümüzden geçen o. Ne yapmamız gerekiyor ki yardımcı olur musunuz
daisybebek hayal_perest ben ovülasyon testi en koyu gününde ( 15. Gün) denedim 1 gün arayla 3 kere böyle tuttu . Ama tesadüf mü bilmem
Ruhnevaz daisybebek https://www.folio-familie.de/tr/hizmet/ Son adet tarihini girip hesaplıyor. bu sayfayı herhalde tam hatırlamıyorum
Zhrdgn Eğer kız çocuğum olsun deyip, çok çok isteyip, kıyafet falan alıp, adını koyup, karnınızı güzel kızım diye severseniz erkek oluyor 😅😅😅
Vfa34 daisybebek biryerde okumustum regl bitişinden itibaren 5 gun icinde iliskiye girilir ve tutarsa erkek oluyor bizimde öyle denk geldi erkek oldu