MotherHoney-S- biz biraz daha kücükken sma denedik, bu sefer onu hiç istemedi çok daha sıvı geliyordu ağlıyordu. Aslında gecen gün kontrolü vardı doktorumuza sorduk, doktorumuzda bebek kusana kadar yiyebilir, kilo alması güzel birşey dedi. Yani zayıf olmasından yakınıyor herkes dedi. Bu nedenle mamasına devam ettik. Ama söyledğiniizi dikkate alacağım. Teşekkürler :)