Rukiye96 Kızlar buzlukta sakladığım sütümden zaman zaman kızıma veriyorum daha önce 2-3 kere biberondan benim sütümü içmişliği var yani biberonu reddetmesi yada sütümü almaması söz konusu değildi son 3 denememde biberondan sütümü içmek istemiyor iğreniyor gibi geri çıkarmaya uğraşıyor ağzında biberondan damlayanları geri çıkarıyor bulduğunu emmeye uğraşıyor zaten biberonu almadığını düşünmüyorum sütüme karşı bi reddedişi var sebebi ne olabilir normal göğüsümden içiyo bu arada dondurulmuş sütümü içmedi
Jelibonsmom Rukiye96 merhaba 🌞 dondurucudaki sütler bozulmuş veya tadı değişmiş olabilir, ben böyle bi ihtimalden çekindiğim için süt saklama olayını kaldırdım, her öğününü sağarak taze içiriyorum , çünkü bu yüzden soğursa komple beslenme reddi yaşayabilir
Kuzularinanasi Rukiye96 biberon reddi buyuk ihtimal sutten degildr.benim kizimda ilk zamanlar avent natural biberonu seve seve aliyordu.ne zamanki 3 aylik oldu herzamanki biberonu almaz oldu.sagip taze sutumle de denedim yine almadi.yani dolaptan buzluktan cikti da tadi farkli geldi almadi dgl .baska biberon aldim miminumi marka onu alisti diyebilirim yeniden.sizde biberon degisin bnce
Rukiye96 Jelibonsmom olabilir birde o an sağıp süte koymayı deniycem biberon mu reddettiği o şekilde anlayabilirim sanırım
Rukiye96 Kuzularinanasi olabilir aslında kızımda 4 aylık oldu bi geçen ay denemiştim almamıştı yine aynı problem olabilir ama sütüme suratını büzüştürüyo sizdede olmuşmuydu acent kullanıyoruz bizde
Kuzularinanasi Rukiye96 kasikla icirmeyi denediniz mi.cunku biz biberonu almadigi zamanlar kasikla veriyoruz.sute karsi olsa kasikla da icmez. kasikla deneyin birde
Burceee Buzluğa atılan sütün tadında değişiklik oluyor. Bazı bebekler kabul ederken bazılarının kabul etmeme nedeni bu diye biliyorum. Yeni sağılmış sütünüzü biberondan içiyorsa biberon reddi değildir. Donmuş sütünüzü reddediyor muhtemelen
Rukiye96 Burceee daha önce içtiği için bende ne düşünceğimi şaşırdım yoksa ilk sizin bahsettiğinizi düşünürdüm acaba o gün yediğim bişeyden dolayı mo tadını mı beğenmiyor dicem ama son 3 denemem başarısız 3ünde de mi aynı durum yani anlayamadım
Rukiye96 Burceee bugün başka bineron alıp denedim içmedi kaşıkla denedim içmedi sütü ittiriyo diliyle sütü beğenmiyor yani kabın içinde ısıtıp öyle veriyordum şimdi geceden buzdolabına indirdim donmuş sütümü yarın bide o şekilde vericem