Misssitare Uyumalı mıyım, ev işi mi yapmalıyım? Bebişle ev işini bi düzene oturtamadım. Tarafımı dinlenmekten yana kullanıyorum genelde🙈 22 günlüğüz ama şu işlere el atmalıyım artık, ev karıştı iyice😬 Taze anneler düzeninizi oturttunuz mu?
Sariannee Misssitare ben oje mi sürsem bakım mı yapsam temizlik mi yapsam yatıp uyusam mı telefon/tv keyfi mi yapsam diye düşünürken uyanıyor zaten 🤷🏼♀️😂
Neslihan-55 Misssitare daha bebeğin çok küçük uyuyunca uyuyun siz uyursaniz dirençli olursanız sütünüz daha iyi olur beyin olarak da bir nebze olsun rahatlar ev işi daha sonra laf diyene de diyeceğine yap de sen bebeginle ilgilen gerisi hallolur
NurY Misssitare ilk zamanlar anneler çok yorgun olduğu için bence uyuyun dinlenin , bebeğinizin düzeni oturunca işlerinizi yaparsınız
Misssitare Sariannee haha gerçekten ya😅 gündüz zaten iş yaptırmıyor. Benim bebişte şimdi uyudu gibi iş mi yapsam dinlensem mi bilemedim🥴
Sariannee Misssitare Ben dinlenemiyorum ki yatsam da psikolojik herhalde sen yat bol bol benim yerime de 😂
Misssitare Neslihan-55 bende sütüm olsun diye hep dinleneyim diyorum. Ev işlerine karışan yok ama ben rahatsız olmaya başladm biraz🥴
Sariannee Misssitare her an uyanacak ay yemek yapmadım boş boş yattım diye suçlu hissediyorum o yüzden yatınca da dinlenmiş hissetmiyorum 😂😂
Misssitare Sariannee önemli olan bebişimize bakmamız ve bebişimiz için dinlenmemiz İşlerde öyle böyle artık olduğu kadar😬
Kuzeymomss Misssitare 5 aylık oğlum var uyuduğu an işlere koşuyorum. Sütüm az, ebe bebeğin uyudukça sende uyu diyor ama nasıl uyuyabilirim ki🤦🏼♀️
Misssitare Kuzeymomss gündüz uykuları bol olsa birinde dinlenip birinde iş yapardık ama kuş kadar uyuyorlar🥴
Neslihan-55 Misssitare seni çok çok iyi anlıyorum sezeryan doğum yaptım çocuğuma bakmaya gelen oluyor diye o halde kalkıp evi süpürmüştüm
yasacmalamalo Misssitare not 15 aylığız hala düzen yok iyice düzensizlik bağlılık benden kopmama memeyle uyuyp uyanma var beşikte yatmıyor artık
Misssitare yasacmalamalo işte bu en sıkıntılısı bence benim bebişte o yolda gidiyor gibi gece neyse az da olsa yatağında ama gündüz asla🥴
Betul43_ Misssitare 22 aylık oğlum ikinci bebe yolda oda üç aylık düzen desen sıfır daha oturtamadim 😂😂
Themom00 Misssitare vallahi en iyisini uyumak şuan gözlerim kan çanağı içinde uykusuzluktan deliricem ev işi yemek vs derken sistemim çöktü resmen
Misssitare Neslihan-55 haftasonu aynı şeyi yaşayacağım🥴 yengem diyorki bir şey yapma biz gelince hallederiz. O an benim aklımdaki onlar gelene kadar evi nasıl toparlayacam🙈😅
Sehnurr Misssitare 11 gün sonra kızım 1 yaşına girecek ve ben hala o uyuduğunda evi mi toplasam yatsam mı karar veremiyorum geceleri uyumadıgı için pek gündüz bende yorgun oluyorum gerçi ben uykuya dalana kadar o uyanıyor ben boşuna yatmış ev de boşuna dağınık kalmış oluyor😂ama bebekliğinde her uyuduğunda ben de uyurdum sütüm olsun diye bide geceleri uyumamaya alışık olmadığım için zorlanıyordum şimdi uykusuzluğa da alıştım ☺️
Minnakordek Misssitare 1 yaşına basacak bir yıldır öğrendiğim o uyuyunca uyu uyanınca uyan işler bitmiyor ama biz tükenip bitiyoruz sonra da ay kıçım ay belim diye ömrü bitiriyoruz herşeyi yavaş yavaş yapın ben uyumadan her gün 1 saat veriyorum kendime bulaşıklar ve üstten bı ev toparlayıp uyuyorum haftada bir supuruyordum ek gıda sürecinde haftada 4 5 i buldu ama sadece kirlenen yerleri yapıyorum