Ayskem benimki de 15 aylık. Geçen gün parkta elinden dal parçasını aldım diye kendini yerlere atıp kafasını vurdu. Yahu bu çocuklar insanı hayrete düşürüyor gerçi. Bilmiyorum sizin tavırlarınız nasıl ama ben ksııtlayıcı bir anne olmamaya çalışıyorum. Çok tehlikeli şeylerde sınır koyuyorum ya da işte elinden alıyorum dal parçası gibi gözüne girer falan diye aldım. Bir yerde okudum böyle kafasını vurma tepkiler veren çocuklarda anne baba sınır koymadığı her istediği yapıldığı İçin yaparmış. Bende bir tereddüte düştüm çok mu serbest bırakıyprum daha mı kural koyucu olsam diye ama o zaman da bence iyice tepkili olur gibi en meraklı çağları şuan.