Herkese iyi akşamlar bugün ikizlerimi emzirmeye biraktim sabah 6 dan beri emzirmedim goguslerim aşırı şişti ve ağrıyor ne yapmam lazım ağrının kesilmesi için yardımcı olacak fikri olan var mı acaba çok acı çekiyorum çocuklarla da ilgilenmem lazım lütfen yardımcı olur musunuz