6 ay 12 gunluk kizim var bu zamana kadar geceleri 2 3 kez kalkardi emerdi yatardi telrar gunduz uykumuz duzenli degildi cokda uyumazdi zaten simdi ise geceleride surekli uyaniyor agliyor .
Dis olsa anliyorum onu gaz olsa cikartiyoruz anlam veremedim neden boyle oluyor sizin bebisler ne durumda atak haftasi midir nedir bilemedim