Annecik34 bebeğim 3 ay 4 günlük biz de atlattık o atağı birebir aynı şeyler uykuya direnme,sürekli kucakta gezmek isteme. Evet atak zor ama sonrası çok tatlı oluyor gülücükler sacarken herşeyi unutuyorsunuz. Bol bol konuşun gülümseyin geçecek hepsi. 🥰