Oflu_u dahiliye bakar bence geçmiş olsun gerçekten korktugunuz gibi değildir inşallah ama beklemeyin direk gidin içiniz rahatlar birşey yoksa bile ki inşallah yoktue bazen stresten oluyor öyle şeyler ama kadin doğum daki doktor kan tahlili yine yapmadan gönderdi ki heleki morluk var dediğiniz halde