Merhaba annişler 3 aylık anneyim emziriyorum mama desteği yok fakat biraz gerginim regl olamadığım için bitki çayı içmek istiyorum bu hazır paket satılan doğuşun böğürtlen ıhlamur ve yeşilçayı var evimde hamileyken hiç içmedim ama biraz sakinlemeye ihtiyacım var aranızda tüketen var mı rahatsız eder mi bebeğimi içsem