Arkadaşlar bebeğim 4 aylık erkek bebek ama doğduğundan beri ağlıyor hep ben çok yoruldum bitik durumdayım tek başıma bakıyorum çok zorlanıyorum herşeyini tam yapıyorum yine de bir bebek mutsuz olur mu ya hiç bir iş yaptırtmıyor zaten ne zamana kadar böyle devam edicek ne zor bir süreç