zynpsk 20 dk sonra çıktıysa kuruma cizgisidir yeni de olsa belli oluyor çok ince çizgi çıkıyor ben sadece kendim gördüğüm bı çizgi vardı kimseyi ikna edemedim daha da adetime vardı bi 5-6 gün nerdeyse hemen çıkmıştı ama kamerada gözükmüyordu şimdi kucağımda 😂 meğer hamileymisim ama bu kadar gec çıkması pozitif olduğu anlamına gelmez ama.yine de aklımda kaldı dersen kan vermek en iyisi