1 ay önce 16 aylık kızımın uyuz olduğunu öğrendik aynı şekilde aile tedavisi yaptık eşim ve ben çok kaşınmasakta tedavi olduk herşeyi yıka ütüle temizle mahvoldum. Şimdi kızımın ellerinde sivilceye benzer şeyler çıkmaya başladı bacaklarını kaşımaya çizmeye başladı tekrar başladığını düşünüyorum. Laviaderm diye bir krem sipariş ettim yarın gelir başlarız daha önce atlatan var mı lütfen psikolojim bozuldu her akşam ağlıyorum deneyimi olan yazabilir mi. Kızım eşim ve ben gece kaşıntılarımız çok olmuyor uyuyoruz yani ama uyuz bence lütfen bişeyler yazın