Forum beni paranoyak yapacak :(
Oğlum çok sosyal, akranlarıyla oynayan, güleç, göz temasımız var, adıyla seslendiğimizde bakan, gel dediğimizde gelen, hayır dediğimizde duraksayan, kıskaç gibi iki parmağı kullanan bir bebek. Genel anlamda sorun yok.
Ancak diğer 11 aylık bebekler gibi alkış bay bay gel gel yapmıyor. Yeni yeni bay bay yapmaya başladı. Baba, mama ve mem dışında bir kelimesi yok.
Ancak foruma baktığımda anneler, dedeler, hayvan sesleri çıkarıyorlar falan.. normal olan bu mu geriden mi geliyoruz sizce :(