OzlemAlisa Burcu1101 benim doktorum bi sıkıntı olmaz demisti, ben yine riske atmadim dipten boyatmadim ve bitkisel boya kullandirdim dogumdan 15 gün sonra yaptirdim
Suzitosuzi Burcu1101 tabi ki var. Boyatırsanız da emzirmeyin ilk bir kaç sütü sağıp dökün diyorlar. Bence dipten boyatmamalı illa boyatılacaksa. Ben senelerce her renk yaptım hamilelikten bir iki ay önce bıraktım neredeyse doğal haline döndü
Haticelif Çoğu dr önermiyomuş, diplere değdirmeyim dedim bi de öyle araştırdım kokusu dahi meme reddine yol açıyomuş 😔 ben cesaret edemedim yani canm