12345678b Kızlar cocugum suna 2,5 yasında dogdu dogalı hıc huzurlu uyuyamıyor sureklı kabızlık sorunu var. Karnında acayıp derece gaz var. Doktorumuz end ve klo önerdi. Ama ben tedırgınım yası kucul oldugu ıcın. Cocuguna yaptıran var mı?
saripapatyam2 12345678b başka bir doktorada görünün bence aynı şey söylenirse ozaman karar verirsiniz
Muhends_anne 12345678b Ben yaptırmadım canım çok geçmiş olsun eşim sağlıkçı ona sordum genel uyutuyorlar işlem sonrası ağrı acı vs hissetmiyor ve çok hafif anestezi veriyorlarmış umarım en kısa sürede iyileşir bebeğiniz çok geçmiş olsun 🙏🏻
Ece__ 12345678b çok küçük olduğu için ve bu işlemler esnasında sakince durmayacağı için anestezi uygulayarak yaparlar. Acı ağrı olmaz diye düşünüyorum ben anestezisiz şekilde endoskopi olmuştum yıllar önce ve gerçekten hoş bir işlem değil. Canınız yanmıyor kesinlikle ama canlı canlıyken içinizde hortum geziyor resmen
12345678b saripapatyam2 canım dogdu dogalı bır suru ılac kullandık. Ult cekındı cocugun karnınada yogun gaz problemı cıktı. Neden gaz var onu merak edıyorum uyumuyor gecelerı hıc
Mekselinda00 Canım ben taraftar değilim açıkçası. Kabızlık bizde de var ama bir süre sonra geçicek düzene giricek yemelerine içmelerine dikkat edelim.
12345678b Mekselinda00 canım söyle bırsey var. Kabızlıgı duzene soktugum zamanlarda oldu. Ama karnındakı rahatsızlıktan asla huzurlu uyumuyor
Mekselinda00 12345678b gaz giderici şuruplara baktın mı çaylar falan. Karın ağrısı yapıyor olabilir huzursuz eder. Ama Ends ve kolons bunlar yetişkinlere bile anesteziyle yapılıyor mide bulantısı ve baş dönmesi yapıyor bitikten sonra. Hani bundan ziyada ultrasona götürürsen gaz yoğunluğuna bakarlar
12345678b Mekselinda00 canım ıste ult gırdı en son cok yogun gaz cıktı. Hatta bazı bölygelere yogun gazdan bakılamadı
Mekselinda00 12345678b jelibon gibi ayıcıklı probiyotik var ondan kesinlikle hem bağırsakları düzenliyor hem kaka yapar hemde bağırsak florasını düzenlediği için gaz çıkarır. Bir hafta dene en azından canım. Bende şimdi sipariş vericem bizimkinin kakasına