34Prensesannesi Kızımda çoklu gıda alerjisi vardı. Ciddi gaz sancısı ve cıvık kaka problemi yaşadık uzunca bir süre. Şimdi 2,5 yaşında tüm besinleri tüketebiliyor şükür. Ama hala gaz yapabilecek şeyler tükettiğinde, süt yoğurt gibi, saat başı kıvranarak ağlıyor. Doktorumuz demişti ki, bu artık onun parmak izi gibi. Ömür boyu hazımsızlık şişkinlik tarzı şikayetleri normal insanlara göre bir tık daha fazla olacak. Yapacak bir şey yok malesef 🤷♀️