2 aylık anneyim Şuan yetiyor sütüm tek göğüsten. Ama bebek büyüdükçe yeter mi bilmiyorum. Göğüs ucum olmadığı için emziremiyorum ara sıra sağıyorum bi yemek kaşığı süt anca çıkıyor. Göğüslerimin biri büyük biri küçük kaldı. Bu saatten sonra ucunu çıkarmak için sağsam falan çıkar mı? Sütüm tekrar artar mı? Yavaş yavaş azalıyor çünkü ve eğer bebeğimi emzirdiğimde kusup kakasını yaparsa acıkıyor dolayısıyla sütüm tam yetmiyor dolmuyor hemen. Ara sıra oluyor nadiren ama canımı sıkıyor. Ne yapabilirim tavsiyesi olan var mıdır 😕