Arkadaşlar bebeğim 5 aylık olmak üzere bu zamana kadar hep emzirdim kilo alımı genel olarak iyiydi ama bu ay sanki sütüm azaldı gibi hissediyorum. Formasyon alıyorum bu yüzden 2 gün sütümü sağıp bırakıyorum bebeğime ama tek göğüs sağımda ancak 50-70 ml arası çıkıyor ne yapayım nasıl çoğalır bu süt