Mnk16 İki buçuk aylık bebeğimi patikli altlarla yatırıyorum ama rahat olmuyor gibi geliyor siz nasıl yapıyorsunuz
Begummm95 Mnk16 vallahi hafif hafif çorapsız yatırmaya başladım ama muhakkak ayağını açıkta bırakmıyorum hemen üşür
sarmaliklahana Mnk16 daha küçük benim kzıkmda 14 Eylül 2021 dogumlu corap ile yaptırıyordum suan 13 aylık corapla yatıyor corapsız kalkıyor 😆 Ama sizin bebek küçğk çorap ile yatırın ayaklar üşürse karnı agrır gaz yapar sancılanir.özellikle 6 aya kadar ayak baş kulak üşütmemeye cok özen gösterin yoksa Allah korusun hastaneden de cıkmaazsınız size de huzur kalmaz 😔
Hulyaaa Mnk16 üstünü hiç ortmuyo oyuzden çorap değilde kilotli çorap giydiriyorm. İstnbul soğuk dgazi açmadık daha ama gazı acinfa çorapsız yatirriim ☺️
tineanigra Mnk16 patikli altlarla yatırabilirsiniz çok sıkı değilse ama çorapla olmaz kan dolaşımını engeller.
Teachrr Mnk16 ben banyo yaptırdıysam ince bileği sıkmayan çoraplardan giydiriyorum ama onun dışında çorapsız uyutuyorum çünkü kendimizden pay biçince ben bile rahat uyuyamıyorum çorapla
Maviim Mnk16 Patikli tulum giydiriyorsam çorap giydirmiyorum, body + alt giydirirsem çorap giydiriyorum
Haffuse Benim kizim cok uşüyor, ben ya corapli pijama kullaniyorum, Ya alttan ayaksiz olan tulum ya da 1 yas corap giydiriyorum… Birkac kez denedim de, buz kesiyor ayaklari kiyamadim🥺