Aliniko Merhaba Emzirme danışmanı dilruba demirezerin ürünlerini kullanan var mı. Tablet ve çayı var sanırım hangisini önerirsiniz
Seniha2121 Ya iyiymiş bilmiyorum ama bende onu takip ediyorum ful reklamını yapıyor ya birkaç kere soru sordum kısa üstten cevaplar verdi bazılarına vermedi durumlarında hep danışmanları bilemedim pek birde çayın içeriğine baktım rezene kimyon anason var
Aliniko Seniha2121 evet bende şimdi inceledim artık son çare kullansam mı kafasındayım o yuzden merak ettim kullanan var mı. Ben şu an motilium ve b12 solgar süt arttırıcı kullanıyorum. Yine de kilo alımına pek bi etkim yok mama takviyem var