Benim bebeğimin parmağı da aynı şekilde, hatta detaylı ultrasonda görülmüştü, merakla bekliyorduk nasıl acaba diye☺️Doğunca ilk iş ona bakmak oldu. Allahtan kız değil sandalet giyemez diyip gülmüştü doktorum. Genetik bir durum, bizim aile büyüklerimizde de var. Herhangi bir problem teşkil etmediği söylenmişti. Şuan 4aylığız 🤷🏻♀️