Merhaba kızlar kızımın saçları kıvırcık ve çok seyrek ve hiç uzamıyor bana uzaması ve saçlarının çıkması için önereceğiniz birşeyler var mı ya da kızı çocuğu benim gibi olanlar var mı ben baby me bebek şampuanı kullanıyorum sadece ne gibi bakımlar yapmam lazım bana yardımcı olabilirmisiniz