Duygu0707 alyaninannesiii60 sigortalı iste calısıyorsın 32. Haftada dogum iznine ayrılıyorsun devlet calısmadgn kadar günün parasını yatırıyor 4 aylık paramdı 15 bin .. yasal hakkın
BalkizimBaloglum2 Gamzesaa doğum parasida pttden alinmiyormu bende 26 gün oldu doğum yapali ne zaman alabilirim bilginiz varmi
Gamzesaa BalkizimBaloglum2 doğum parası genelde daha geç yatıyor benim doğumdan 2 buçuk ay sonra yatmıştı çevremde de hep geç yattığını duydum