Nurerdognn Kızlar bebeğim gazını çıkartamıyor ve gaz sancısı yüzünden sürekli emiyor emdikçe gaz iyice birikiyor. Acı elma yağı ile karnını ve topuklarını ovala dediler daha önce kullanan var mı ? Yada gaz için öneriniz var mı ( bebeğim 32 günlük )
tTgbaa Nurerdognn bence doktorunuza danışmadan kullanmayın zaten acı elma yağını araştırırsanız zararları var
papatya_1125 Nurerdognn canım sakın kullanma .bebeklerde damar genişlemesine yol açıyor doktorlar a sorabilirsin
Ayazesra Nurerdognn ben kullanmistim ama inanin pek bi faydasi olmadi ki daha sonra bu yagin cok zararli oldugunu ogrendim pisman oldum sizde kullanmayin derim
N-B Sakın kullanmayın çok zararlıymış bebeklere önce iyice bi araştırın bi doktor paylaşmıştı bebeği ölümden döndürmüşler