Ezgi_kahveci35 Kizlar zona oldum bebegimi de emziriyorum ve agrili geciyor. Basina gelen var mi acaba
Birgocmenkustuo Ezgi_kahveci35 zona olan yerlerinize süzme yoğurt sürün, gunde 3 4 defa, inanılmaz rahatlattıp, kurutacaktir. Esim zona olmuştu böyle yaparak kısa sürede iyileşti. Cok cok gecmis olsun.