Benimde araları tam 20 ay olucak doğumuma 1 buçuk ay kaldı 😊 ben hiç kötü düşünmüyorum hep iyiye yoruyorum hatta çevremdeki herkes benden daha endişeli ama kızım çok zor bebek değil çok şükür, evim dağılıyomuş varsın dağılsın evime beni kınamaya gelen hiç gelmesin zaten, sizde kötü düşünmeyin sağlıkla gelsin inşallah bebeğiniz ❤️ büyüdüklerinde iyi ki dersiniz emin olun