Ya kızlar doğumdan önce gayet dolgun ve dik göğüslerim vardı emzirirken de gayet dolgundu ama emzirmeyi bıraktım balon gibi söndü göğüslerim eski sütyenlerim bile lastik kısmı tam ama göğüslerim doldurmuyor ve sarktılar 😭 eski haline dönecek mi yoksa hep böyle mi kalacak emzirmeyi bırakalı 6 7 ay oluyor