Kızlar selam 5 buçuk aylıktan beri ek gıda veriyorum oğlum çok şükür verdiğim çoğu şeyi yiyor. Bugün çorbasına çok az çorba kaşığının ucuyla tereyağı kattım yani yulaf ununu tereyağı ile kavurdum çorbasına kattım. Tereyağı için erken değil değil mi ? Şuan 6 aylığız. 6 ay 8 günlüğüz. Google da 6 ayken verilebilir yazıyor siz verdiniz mi ? Yani yoğurt peynir yiyorsa tereyağı da verilir diye düşünüyorum.