balarisiiii bebeğim beş buçuk aylık üç gün 38 38.5 arası gidip gelen ateşi halsizligi vardı diş galiba dedim bir gece 39 oldu korktum hemen fitil verdim ateşi düştü biraz eşim görevdeydi sabah gelmesini bekledim hastaneye gitmek için o süre zarfında da vücudunu ıslak bezle devamlı silerek ateşini düşürdüm fitilde baya fayda etti sabaha kadar yükselmedi. Sabah yine 39u gördük hemen hastaneye gittik kan alındı ve enfeksiyon çıktı serum taktılar serum çok iyi geldi antibiyotik başlandı birkaç ilaç daha verdi kullanıyoruz. Yani belki enfeksiyon vs.. olabilir başka doktora götürün ilerlemesin Allah korusun