Kuzeyyyy Bebeğim 5 ay 18 günlük 4. Ayından bu yana vücudunda leke gibi izler çıkmaya başladı doktorumuz egzama dedi mustela nın stelatopia bauma kremini önerdi kullanıyoruz günde iki defa ama azalacağına artıyor😔😔😔 Başına gelipte çaresini bulan var mı lütfen yardımcı olur musunuz? 😔
Asya0307 Kuzeyyyy eğer egzamaysa yediğin şeylere çok dikkat etmen gerekiyo emziriyosan çk etkiliyo çünkü egzamayı arttırıyo