MiracAlpinveUmutunAnnesi Daha önce post acmistim 9 aylik bebeğinin 39.9 ateşi çıkmıştı boğaz enfeksiyonu dediler diye meğer el ayak hastaligiymis cuma günüydü istanbul da bi devlet hastanesine gittik bize öyle söylediler sonra eve geldik ayaklarında poposunda sivilce tarzı kirmizi noktalar çıktı bugün sağlık ocağına goturdum bogazı çok kötü dökük dökük olmus dedi el ayak hastaligiymis başına gelen varmı doktor bol sıvı ile beslencek dedi neler yapabilirim 😞
shdemir MiracAlpinveUmutunAnnesi Canım benim tanidigimin oglu 2 yasinda gecen duydum onun cocuguda olmus oyle. Bulastigi icin temas yasakmis baskalariyla. Salgin gibi biseymis bu ara bu hastalik. Cok ozen gostermemiz gerekiyomus bebegi openlere elleyenlere falan. Insallah gecer bi an once gecmis.olsun cok
Liyaa MiracAlpinveUmutunAnnesi cnm bol sıvı tğketmesi gerekşyor bebeğinin malesef ki bir kaç yıldır çok arttı bu hastalık vücut direncinin düşmemesine dikkat et birde çok zor ama çok kaşımamasına dikkat et izi kalmasın
MiracAlpinveUmutunAnnesi shdemir çok sağol canım öyle Allahima şükür yüzünde ağzında yok ama boğazında varmış yayilirsa diye korkuyorum evet benim tanidigimda oldu yakında evden dışarı çıkmamış temas etmemiş okula gitmemiş yüzünde falan hep vardı onun korkuyorum oyuzden
MiracAlpinveUmutunAnnesi shdemir [bilinmeyen] Liyaa arkadaşlar bugün kendi doktoruna goturdum oğlumu yanlış teşhis el ayak hastalığı falan değilmiş ufak bu alerji dedi
MiracAlpinveUmutunAnnesi [bilinmeyen] aaaa bende diyorum ki neden emzik almakta zorlaniyo yaa yavrum benim ya kiyamam 😭 agrı falan yaparmi ki of ya yarin özel hastanede kendi doktoruna randevu aldım bakalım o ne dicek😭
MiracAlpinveUmutunAnnesi [bilinmeyen] gerçekten çok teşekkür ederim cevabınız için hakkınızı helal edin❤
MiracAlpinveUmutunAnnesi [bilinmeyen] Allah razı olsun şimdilik çok bi yarasi yok ama uyurken bile nasıl zorlaniyo hele bugün akşam ayaklarını yatağa vura vura uyuyakaldi😭
Balim55 Liyaa Gokceninannesiiyim bebeğiniz kaç Aylık. İdrar yolu enfeksiyonu da iştahsızlık yapar dediler o da yokmuş bakıldı.başka sebep bilemiyorum acaba alerjisi mi var diye düşünmeye başladım
Mrymrn Kızlar bence gucenen gücensin kimseye bebeğinizi öpturmeyin etrafta hic anlayis yok :(gecen hastanede koridorda yürürken bunu yapan sağlık görevlisi hemşire birde bebeğimi resmen izin falan almadan sevdi sevmesi bisey değil parmağıyla ağzını okşadı sınır oldum yaw sen orda bissürü hasta ile uğraşıyorsun allah bilir o elin 5 dk önce neredeydi neden çocuğuma dokunuyorsun sınır oldum ama zor tuttum kendimi hiç anlayış görgü yok kimsede 😑