Merve2017 benimki emzirme pozisyonu alır almaz ağlamaya başlıyordu. Bazen yatarak emzirdim bazen ayakta gezerek emzirdim, onlarda da hep ağlaya ağlaya biraz çekiyordu. Öyle doyacak kadar değil. Sadece uyku sersemi geceleri ya da yeni uyanırken mayisik yakalarsam emiyordu. Ben gün icinde bu şekilde uğraşıyordum ama aksam mama veriyordum çünkü açtı. Mamayı da biberonla verdim hep. 3 ay bitti ve bir anda kendiliğinden geçti. İşine karışmak gibi olmasın canım ama ya mama ver ya da sütünü sağıp ver. Aç kalmasın bebek. Ben o dönemde en son dedim ki gerekirse hic emmesin sağıp veririm ne yapayım dedim. Ama dediğim gibi kendiliğinden geçti.