Günler nasıl geçiyor 3 gün olu gireli çok huzursuz ağlayıp duruyor atak haftası mı yine?
Sizde durumlar nasıl sinirleniyor sürekli kendini sıkıyor yumruğunu küçük sinirli köftem benim 🧸😅 bu arada meme de emmek istemiyor beslenmek istemiyor gündüz kısa uykuları var atak haftaları bitmeyecek herhalde 4 aydan sonra Buda gümbür gümbür geldi kucak istiyor sürekli🤦🏻♀️