Freedyaq öncelikle bebeğin kaç aylık canım onu da yaz istersen. Genel olarak cevaplayacak olursam,
İlk doğduğu zaman sütüm yetmediğinde her memeden sonra 30-60 civarı mama yapıyor ve bebeğime veriyordum. Açlık durumuna göre bitiriyor ya da bitirmeden uyuyordu.
Zamanla süt artınca mamayı günde bir sefer gece uykusuna geçerken verdim.
Ama şimdi 6 aylık oldu sütümle doymuyor. Ben de bir öğün meme - bir öğün mama yapıyorum.
Sabah - meme
Ara öğün - mama
Öğlen - ek gıda ve meme
Ara öğün - meme
Akşam - mama
Ek gıdaya yeni geçtiğimiz icin tadım yapıyor şu an o yüzden tadımdan sonra da emziriyorum. Geceleri de iki kez besleniyor. Birinde meme birinde mama.