Egeninannesiii22 Maske takarak bebeğinizi kucağınıza alın. Kendinizi iyi hissedene kadar da maskeyle durun hep. Hastalık sütten bebeğe geçmez ama kucağımıza aldığımızda ağzımızdan burnumuzdan çıkan damlacıklar bebeği de hasta eder. Bence ilaç kullanmayın ıhlamur, ballı sarımsak tüketin.