Arzum okka grandio kullanuyordum kendinden su alıyordu. 3 tür garantiye gidiyor evin şartellerini attırıyor diye en son yandı. Şimdi güzel bir kahve makinesi arıyorum var mı önerisi olan . Arzumdan öncede tefal köpüklüm kullanıyordum kahveler soğuktu resmen