Kızlar bebislerinizle aktivite yada egitici oyunlar oynayip kitaplar okuyor musunuz çevremde o kadar insan varki çocuğu 1 buçuk 2 yasinda olup bosuna uğraşıyorsun anlamaz onun parkta oynama yaşı , kitap sevmez yada boyalarla etrafı boyar. Ama ben çok seviyorum aktivite yapmayi kitap okumayı öğrenme kulesi qldim çevrem ne gerek var boşa para çok üzülüyorum böyle şeyler duyunca tv izletmiyorum diye abartıyor oluyorum