Lisabh benimki 13 aylık yanımızda birileri varsa ben odadan çıkayım üzülmez geri geleyim sevinmez kucağımdayken marketteki kasiyere bile gider ama hiç böyle düşünmedim mesela düşse bi yeri acısa ya da ağlasa direkt bana bakar kollarını açar ordan anlıyorum işte beni bildiğini annesi olduğumu anladığını, ben emzirdimde yani bunu dert ediyorsun ya söyleyeyim dedim, üzülme çok normal bu seni sevmediği anlamına gelmez bazı bebekler böyledir sıcak kanlıdır herkese gider. E hep bizi görüyorlar tüm gün doğal olarak sıkılıyorlar başka yüzler görünce hemen mutlu oluyorlar.