selamlar herkese bizim 4.gün sarılık değerimiz 14.6 çıktı , 7.gün 11-12 civarı idi ,12.gün 8 çıktı. bitti demek için kaça düşmesi gerekiyor bilginiz var mı? bir daha bakılmayacak sanırım, doktor tamam dedi artık. bir daha bir aylık kontrole gideceğiz.