Rumuz_13 Kızlar bebeğim 4. Ayına girecek eskiden beri heyecanlanınca eli ayağa terlerdi bu aralar aşırı olmaya başladı buz gibi oluyor elleri ve ayakları birde aşırı nemli oluyor vücudu normal ama. Bu durum normal mi başına gelen oldu mu
Betul-08 Rumuz_13 3. Aydayım dediklerinizin aynısı bizdede var eller ayaklar buz gibi ve çorabını çıkarıyorum ya ıslak ter gibi
heymom__ Rumuz_13 oğlum 9ay 18 günlük hala aynı gün içinde çoraplarını değiştiriyorum sürekli terini çeksin diye ince çorap giydiriyorum sıcak tutması için de üstüne havlu çorap veya patik giydiriyorum.. içindeki çorabı sürekli değiştiriyorum yani yapcak bisey yok hareketlendiğinden beri böyle. Yazın bile terini çekmesi için çorapla gezdirdiğim çok oldu
Kuzeymommms Rumuz_13 bizimse aynı durum var ama ben genetik olduğunu düşünüyorum çünkü eşimde aynı elleri ayakları sürekli ıslak ve buz gibidir çorapsız asla gezemez bebeğimize de ondan geçtiğini düşünüyorum
Rumuz_13 heymom__ yapısalmı yoksa değerlerinde sıkıntı mı var acaba bilemedim 4.ay kontrolünde soracağım
heymom__ Rumuz_13 ben hiç sormadım açıkçası problem olarak görmedim bebeklerde olurmuş çünkü genelde ama şimdi siz böyle diyince kafama takıldı bende doktorumuza mesaj atayım 🙄
heymom__ Rumuz_13 evet şimdi cevap verdi. Genetik olabileceğini yada vitamin eksikliğinden olabileceğini söyledi. Bakmak gerektiğini hatta test isteyebileceğini yazmış