Norveckizi Hanımlar tek şişe de gaz ve probiyotik bı arada filan mı mommy bliss de Yani bir taşla iki kuş mu ? Ayrı ayrı damla almak yerine hani ? Diğer sorumda kullananlariniz varsa memnun muyuz? Malum fiyatı epey yüksek, çok mu iyi ?
Melekbas Norveckizi gaz ilaci sadece ama diger damla ile neredeyse ayni zamanda bitiyor ben ml fazla olunca bir denemek istedim aldigimda 375 tl idi. Gercekten etkili ben faydasini gordum ama gaz sorunumuz bitmek uzereyken kalmisim bir daha almadim ve bir sure rahatlatiyor bence bize en iyi metsil geldi herseyi kullanmama ragmen kendiliginden gecmedigi surece ne kullanirsan kullan gecmedi bizim ozellikle gece beslenmelerinde gazi cikartsada gazdan surekli kivraniyordu cok fazla gaz sorununuz yoksa almayin gercekten fiyati yuksek