hilalinannesiiii Bebeğimin bas cevresi 41 cm normal mi doktor bugün baya dikkatli bakti bingildagina korktum gelisimi normal dedi ama bilemedim. Bi de d vitamini sordu kac damla veriyorsun diye
Betul-08 hilalinannesiiii kötü bişey olsa zaten senden saklamaz canım d vit ocean marka kullanıyorum 1 fıs günde
Lina-20 hilalinannesiiii erken kapansa ne olur canım? Bilmiyorum o yüzden soruyorum. çünkü geçenlerde banada sordu da ebe
hilalinannesiiii Lina-20 erken kapaninca kafa buyumesi durdugu icin beyin büyüdükçe kafa icine basınç uyguluyor bu durumda işte isitme gorme ya da zihinsel engelli gibi durumlar oluyor. Ben dayanamayip yarin ebemize gidip sorcam. İcim rahatlasin
Lina-20 hilalinannesiiii yaa bilmiyordum Allah korusun.ya bizede d vitamini ocean 400 lük değil 600 lük vermiş eczacı. ben şuana kadar hep 600lük yaptım.doktor bana sormuştu 400lük mü 600lük mü diye.ben 400lük demiştim ama baktım 600lükmüş bi sıkıntı olur mu acaba Allah korusun ya
Busra-04 hilalinannesiiii bıngıldagin kapanması sorun değil ama kafa buyumeye devam etmeli bizde aynı sorun olmuştu 8 aylkken felan kapandı ama kafa buyumesi önemli biz d vitaminini bırakmamıştık çünkü kemiklerin de gelişmesi lazmm