saripapatyam2 Merhaba kızlar son bir yılda kızamık aşısının içeriği değiştiği söyleniyor.şu an ki aşının. içeriğinde laktoz varmı yokmu bilen varmı acaba.. oğlum 4 yaşında aşı günümüz yaklaştı ve süt alerjisi var
Dilruba_1 Bu aşı şaibeli sanırım kimisi yaptırmıyor kafam karıştı post üstte kalsın bilgim yok açıkçası