minikoalam Anne sütü: oda sıcaklığında 3 saat, alt dolapta 3 gün, üst dondurucuda 3 ay saklanıyor. Ama ben her zaman sağdığım sütü alt dolaba alıyorum, kızım acıkınca benmari usulü ısıtıp (ılıtıp) veriyorum. Su kaynatıyorum bir kaseye koyuyorum, sütü de biberon ile o sıcak suya oturtuyorum. Ara ara el üstüne döküp ağzımla ılıklığına bakıyorum, bebek için uygunsa içiriyorum. Önemli not: Anne sütü bir kez ısıtılıp içilmeyince direk çöp oluyor, yeniden ısıtıp içiremezsiniz aklınızda bulunsun. Aynı şekilde dondurucudan çıkardınız, çözüldü, ama içiremediniz o da çöp. Yani ısıtmasanızda donmuş çözülmüş süt kullanılmayınca çöp oluyor. 🌸