Merhaba arkadaşlar 8-16 çalışan bir anneyim bebeğim 9-10 aylık eve gel yemek ortalık topla falan derken anca 7-8 gibi bitiyor işim bundan sonra da bebeğimle ne aktivite yapabilirim biraz da dinlemek istiyorum yetersiz hissediyorum kendimi siz neler yapıyorsunuz ?