tatlisert Merhabalar, Kızım 2 aylık oldu. Kalça ultrasonu ve aylık kontrol için devlet hastanesinden randevu alacağım fakat yenidoğan olarak mı almam gerekiyor yoksa sadece çocuk hastalıkları bölümüne mi almam lazım
Mustafam-elifim tatlisert yeni doğan aldım ben bir buçuk aylık ayın 24unde kalça ultrasonumuz ve kontrolünü var yine yeni Doğan’dan almayı düşünüyorum
Aleyndeniz Ben çocuk bölümüne randevu almıştım o bizi ultrasona yönlendirdi ultrasondan randevu aldık o da çekildikten sonra sonuç için tekrar çocuk bölümüne çıktık ama 2.kez için randevu almadık tabi
Aleyndeniz tatlisert yönlendirse de ultrasondan sıra almak gerekiyor malum devlet hastanesinde sıra bulunmuyor 1 hafta sonraya vermişlerdi sonra ultrason çektirip çocuk doktoruna gittik aynı gün
Mustafam-elifim svdarc doğduğu gün hastanede bize randevu almışlar kağıdı verdiler hemşireler ultrason için devlette yaptım dgumu kendileri sıra almış hatta bu ayın 24 un nde
svdarc Mustafam-elifim ben doğumu özelde yapmıstım oyle olmadı sağlık ocağı ultrason istedi 2.ayında o şekilde randevu aldım