Selam kızlar. 4 ay önce spinal sezeryan ile doğum yaptım. Yaklasık 1 aydır yani ben öyle anımsıyorum. Vucudumun farklı yerlerinde karıncalanma oluyor saniyelık kaşıntı hissi, kaşıyorum sonra. Kafa derimdede oluyor. Farklı bir şikayetim yok ağrı vs. Bazende göz yorgunluğum oluyor. Vitamin eksıkliğinden kaynaklanır mı? Benzer durumu yaşayanlar oldu mu zamanla geçer mi yardımcı olur musunuz :/